Profesori pe facebook

Standard

Ştii ce-am început să fac la plictiseală?
Să caut profesori pe facebook. E ciudat să vezi cum sunt ei în viaţa reală şi cum sunt la catedră. E ciudat să vezi că urmăresc aceleaşi seriale ca şi tine, ascultă muzică foarte bună, au citit aceleaşi cărţi ca tine şi au chiar simţul umorului. La polul opus se află cei de care râzi şi cu curu’.
De exemplu proful meu de mate [a.k.a. bălegos] are o poză cu el.

O „gagică” profesoară tot de mate din Timişoara se bagă pe felie şi comentează: „Pari foarte sobru! Unde ai făcut fotografia?
La care el: „Am să postez pe” tabloul principal” un set întreg de fotografii care mă surprind în diverse ipostaze: şedinţe ale Consililui Judeţean, Şedinţe La Yi , alte activităţi şi chiar petreceri! Dar despre preocupările mele din ultimul deceniu am să te informez cât mai repede cu putinţă ; bineînţeles dacă te intereseza.
O zi bună, X”
După care tot el: „Revin cu acest comentariu. Dacă la-i primit deja, îmi cer scuze! Aştept reacţiile tale1
Stimată colegă,
Cred că ai luat o hotărîre înţeleaptă! Sincer, acum câteva zile mă gândeam şi eu ce am în comun cu nişte personaje , de regulă , foarte tinere care au impresia că această reţea de socializare are drept scop principal etalarea diverselor toalete, conversaţii sub limita decenţei , uzând de un limbaj , uneori suburban, ale căror” idealuri” au unităţi de măsură care se contorizează în microni. Iată de ce, şi eu aveam de gând să iau aceiaşi decizie, fără a încerca să te copii! Mai ales că , discuţiile dinte două persoane, trebuie să aibă un grad destul de mare de confidenţialitate , să nu poată fi comentate de „masele largi populare”. În consecinţă, sunt de acord cu decizia ta şi aş vrea să te rog să „convorbim” în continuare pentru că m-am convis că eşti o persoană deosebită, din toate punctele de vedere, şi schimbul de idei dintre noi, cel puţin mie, îmi crează un confort intelectual remarcabil! Aş vrea să închei, pentru că trebuie să merg la ore, nu
înainte de a te ruga încă odată, ca discuţiile noastre să continue pe YAHOO.COM. Îţi doresc o zi şi o săptămână bună. Cu prietenie , X”
Şi ea zice după: „Ce să înţeleg prin acest răspuns? Înţeleg că preocupările tale sunt diverse. Aştept cu nerăbdare pozele promise.

Hai coaie! Facebook’ul nu e făcut să faci mini romane cu sute de explicaţii. Poze, poze, like’uri, poze, poze, like’uri. Ce-i cu atâta amabilitate? Auzi la el „să convorbim pe Yahoo.com”. Lasă-te! 😆
Anyway… mai am mulţi profesori pe care „să-i caut” aşa că vă las.
„O seară bună şi sper să mai „convorbim” fără ca „masele populare” să comenteze prea mult :lol:”.

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

