Scurt şi la obiect

Standard

Cum pizda mă-tii să nu râd la ora ta când tu intri în clasă şi te scarpini la pulă în faţa tuturor? Ai şi pretenţii, ‘te-n sloboz de puricos.
Coaie, am un profesor de istorie care parcă are râie. Zice de mine că profit de faptul că se aşează la catedră ca să râd cu colega de bancă. El vorbeşte? El care profită de orice moment în care citim din carte ca să-şi frece limba de dinţi? El care se miroase sub braţ la oră? El care se scărpină în cur şi după asta îşi miroase degetele?
Cum vrei să stau când tu vii în faţa clasei şi îţi aşezi coaiele în pantaloni? Să stau serioasă automat? Să-mi zic: „A, nu-i nimic că profu’ îşi aşează „shaorma” sub ochii noştrii, eu trebuie să fiu serioasă, să fiu atentă, să râd doar când trebuie şi să tac.” Sugi grav. Îmi mai şi reproşezi că râd. Mă mai ameninţi că-mi dai şi lucrare. Du-te şi te culcă.

5 răspunsuri »

Lasă un răspuns

