We gonna party tonight

Standard

Vineri seara. Karaoke. Ideea îmi surâde.

Cea mai mare problemă a fetelor in general mea în situaţii de genul ăsta e că nu ştiu cu ce să mă îmbrac. La un moment dat ajung să îi bat pe toţi la cap şi ei nu mă ajută cu nimic: „Ai o mulţime de haine! Cum naiba tocmai tu n-ai cu ce să te îmbraci?” Simplu! Pur şi simplu nu ştiu cu ce să mă îmbrac. Deschid şifonierul, mă uit, îmi zic: „Clar nu!”, îl închid şi-mi plâng de milă.
Nici măcar n-am bani. Bine, poate doar pentru bilet şi un pahar de ceva. Nimic mai mult. Cred totuşi că m-a afectat criza. Masă rezervată nu am. Hai coaie, eu chiar n-am nimic? Nici haine, nici bani, nici masă. Mâzgă!
Şi totuşi, cu ce să mă îmbrac? Presimt că o să fie munţi de haine prin cameră şi eu sub ele. Scot, mă uit, combin, arunc, trec mai departe. Şi tot aşa! Sigur găsesc eu ceva prin „mulţimea de haine”.

We gonna party tonight!!!

Review:
Am aflat ca de fapt saptamana viitoare e karaoke. Nu-i nimic, imi pastrez buna dispozitie pentru atunci.

Lasă un răspuns

