Profu’ de geogra şi paranoia mea

Standard

V-am mai povestit eu de Naomi [profu’ de geografie]. Pur şi simplu mă simt persecutată. De ultima dată, când m-a văzut în spatele unui bloc cu P. încercând să aprindă ţigara, mă bate la cap cu asta şi pe deasupra mănâncă tone de căcat în cancelarie. Acum nu îmi mai reproşează că vin machiată la ora lui, ţigările sunt pe primul plan. Deci trebuia doar să găsească o chestie cu care să mă tachineze să mă pupe în cur pe bune. Avea nevoie de un motiv real.
Asta nu-i nimic. La şcoală e cum e, dar să vezi ce mi s-a întâmplat ieri dimineaţă. Eram singură acasă şi stăteam în pat uitându-mă la unul din episoadele din True Blood când îmi sună telefonul. „Tata„… eu deja mă gândeam: „Uai, ce dracu’? Cum de mă sună tata!?!„, asta pentru că eu şi tata nu avem o relaţie prea apropiată. Cred că mai mult suntem nevoiţi să stăm în aceeaşi casă şi să ne intersectăm privirile pentru că mi-e tata şi pentru că îi sunt fiică. Răspund şi mă întreabă dacă am un profesor cu numele X [adică tot profesorul de geografie]. Wtf!?! Aveam faţă nu doar de trei puncte: „…” dar eram de-a dreptul aşa:
Am înghiţit în sec şi ca totul să fie şi mai straniu îmi trânteşte în ureche: „Păi m-am întâlnit acum cu el la…” What the fuck!?! Sunt persecutată, la maxim!!! Creatura asta a ajuns să-l cunoască pe tata? Ultima dată s-a uitat şi la absenţe, nu mă îndoiesc [,] că va începe cât de curând să scuipe căcatul din el: că fumez, că plec de la şcoală, că răspund ca o nesimţită. Chiar nu înţeleg care e problema lui…  Ca un profesor ce eşti, trebuie să rămâi doar un profesor. Nu cred că trebuie să te intereseze ceva despre elev în afara materiei tale. Anyway…
Am ajuns să fiu paranoică din cauza lui. Am ajuns să cred că are spioni sau că el însuşi devine invizibil şi mă strigă prin baie. O dată îmi aranjam părul şi îl aud cum mă strigă de pe hol. Jur! Am ieşit speriată şi cu faţa specifică de trei puncte: „…” şi nu era decât P. care mă aştepta. Wtf!?!
Şi apoi pot să jur că are spioni. [Acum intervine paranoia mea:] Un coleg de clasă!!! El mereu ajunge ultimul la şcoală şi are o geacă pufoasă, mare, groasă. Ajunge ultimul pentru că sigur stă la discuţii cu Naomi şi-i dă detalii secrete despre mine! Are geaca aia aşa mare încât se pot ascunde sute de microcipuri, microfoane, camere mici de filmat. Poate în schimbul informaţiilor îl răsplăteşte cu note, de asta a luat el la lucrare 9 şi eu 7. Şi de când s-a întâmplat să vină la şcoală în locul unde eu şi P. fumăm înainte de ore, de atunci ne-a găsit profu’.
Deci fie profesorul chiar are spioni şi eu sunt persecutata, fie am devenit paranoică!

Un răspuns »

Lasă un răspuns

