Babă gri

Standard

Ieri a fost baba mea.
Pentru cei care nu ştiţi despre ce e vorba o să vă explic. Este un fel de tradiţie, sau ceva în genul ăsta, şi de la începutul lunii martie fiecare îşi alege o z, de pe 1 până pe 9. În funcţie de ziua respectivă aşa vei fi [cică] tot anul.
Dacă eu o să fiu cum a fost ieri e grav. A fost frig ca dracu’ şi doar dimineaţă a fost PUŢIN soare. O să-mi petrec tot anul cu un nor deasupra capului şi din când în când va ploua peste mine. Deci … când toţi ceilalţi o să zâmbească pentru că e soare ş.a.m.d. eu o să am norişorul meu gri deasupra capului şi părul ud.

4 răspunsuri »

  1. dar norisorul tau zambeste celorlalti:>
    stiu ca se alege baba in functie de ziua de nastere..eu nascut pe 26..am baba a 8..2+6=8..:D.. si a fost o zi cu soare \m/

Lasă un răspuns

