Have a break, have a Kit Kat

Standard

Sunt genul de persoană pe care ceilalţi se pot baza. Dacă îmi dau cuvântul, atunci chiar aşa e. Nu-mi place când persoanele îmi promit ceva azi şi mâine se răzgândesc pe nişte motive de căcat. Îi numesc constipaţi din punct de vedere mental. De ce să promiţi ceva dacă ştii că nu o să te ţii de cuvânt? Numai eu nu văd logica aici?
Pot fi considerată bază în ceva în care mă implic cu adevărat şi îmi place să duc un lucru până la capăt. Pentru ca un lucru să meargă bine trebuie să-l faci singur. Asta poate pentru că mă simt bine să fiu în centrul atenţiei, să fiu importantă. Dar cu toate astea ajung să obosesc, coaie. Înţelegi? Nu, nu înţelegi. Nu înţelegi că m-am săturat să fac eu tot şi tu să stai cu mâinile în cur  şi să nu faci nimic, aşteptând ca toate beneficiile să-ţi vină pe tavă. Dacă cineva preia controlul nu înseamnă că trebuie să profiţi storcându-l de chef, energie şi timp.  Ai două picioare, ai două mâini, ai un creier [teoretic ar trebui să ai!] aşa că foloseşte-le. Nu înţeleg cum unii pot sta cu mâinile în sân aşteptând ca totul să le vină de-a gata. Mai ales când e vorba de propria persoană! Dacă cineva încearcă să te ajute într-o chestie nu sta ca un smerit, un timid al pulii, aşteptând ca tot binele din lume să îţi fie adus la picioare de o persoană cu intenţie. Vă pasă de voi în aparenţă, dar vă doare în cur în esenţă. Dacă ţi-e lene când e vorba şi de persoana ta e grav. Un grav ajuns la punctul culminant! Eu până nu mă strofoc puţin pentru fiecare lucru care nu-mi dă pace parcă nu sunt eu. Trebuie să lupt pentru ceea ce-mi doresc şi pentru ceea ce vreau să fie al meu. Nu pot lăsa pe altcineva „să conducă” atâta timp cât vreau cu tot dinadinsul ca un lucru să-mi reuşească. Cât de impotent mental poţi fii încât să laşi o lene absurdă să-ţi doboare intenţiile? Eu pur şi simplu nu pot lăsa să se întâmple asta. Să facă altcineva un lucru pentru mine? E exclus din start atâta timp cât ştiu că mă pot descurca singură. Sunt prea încăpăţânată şi prea sigură pe propriile forţe încât ceva să mă împiedice, oricât de puternic ar fi acel ceva.
Şi uite-aşa cu atitudinea asta toţi se bazează pe mine şi uneori aş vrea şi eu să mă bazez pe ei. Poate dacă n-ar fi atât obişnuiţi să lase greutatea pe umerii mei aş avea şi eu o pauză de la rutina zilnică. De fapt… dacă nu îi lăsam eu să se obişnuiască cu mine ca fiind astfel lucrurile ar fi stat altfel. Totuşi, cum să le spun că uneori am nevoie de o pauză atâta timp cât nu pot să admit că altcineva infara de mine ar duce un lucru important PENTRU MINE până la capăt?
Gizăs… mă simt stresată, încărcată emoţional şi m-am săturat ca toate să mi se spargă în cap. Aş renunţa o perioadă la toate responsabilităţile mele în favoarea lenii absolute şi n-aş renunţa. Pe de o parte mă ţin în priză toate favorurile pe care le fac şi care nu au un scop definit. Pe de altă parte uneori sunt prea neglijentă faţă de persoana mea şi asta nu-i bine. Cine ar renunţa la scopurile proprii pentru a se dedica celorlalţi? Nimeni. Tocmai de asta mă enervează că atunci când fac un lucru pentru cineva, acel cineva nici nu apreciază, ba mai mult, stă şi cu mâinile în cur aşteptând ca totul să vină de la sine.
CUM VREI COAIE SĂ VINĂ TOTUL DE LA SINE CÂND E CLAR CĂ CINEVA „AŞEAZĂ CĂRŢILE” PE FAŢĂ. ŞI TU SĂ NU FACI NIMIC? HAI DĂ-TE-N CĂCAT!

15 răspunsuri »

  1. bun.. aici aproape semanam… eu chiar renuntz la lucruri care pe mine m-ar face fericit pentru a da o mana de ajutor prietenilor.. nu imi sunt recunoscatori dar se asigura ca data viitoare au unde sa vina…

  2. Nu vorbesti doar de dragul de a vorbi.Nu ma refeream doar la tine.Esti cititor „fidel”,corect?Atunci trebuie sa-mi dai dreptate la ce am zis.
    P.S:Cum am mai spus,nu am zis doar de tine

Lasă un răspuns

