Cea mai tristă postare…

Standard

Tocmai mi-am dat seama că n-am prea multe postări de suflet. N-am prea multe articole în care sufăr. Doar câteva, dar parcă nu-s suficiente. Încerc să mă abţin de la ele. Mie personal nu-mi plac blogurile cu prea multă suferinţă. Oare nu exista si alte subiecte?

In schimb, când sunt şi eu tristă ador să citesc chestii care să se potrivească cu starea mea. Dar nu cred că oamenii sunt chiar atât de trişti încât să citească zilnic cum ţie ţi s-au înecat corăbiile. Parcă e sărbătoare când anumite persoane scriu despre altceva. Uneori chiar ajung să mă plictisesc să tot citesc atâta melancolie, jale, supărare. E un fel de cerc vicios.
Eu cum nu prea am postări triste, m-am gândit să fac una. Asta o să fie cea mai tristă postare din toate care pot există pe un blog.
Sunt atât de tristă. Simt o durere care îmi sfâşie inima. Blah Blah Blah.
Cum aş putea să nu fiu tristă când azi e 6 martie şi afară ninge!?! Cum?
Tânjesc după puţin, foarte puţin, puţin de tot [mă-nţelegi?] SOARE! Tânjesc după puţină, foarte puţină, puţină de tot [mă-nţelegi?] CĂLDURĂ!
Mi-e dor de primăvară şi punct. Câtă tristeţe poate exista în sufletul meu pentru că nu-i decât frig afară. Mă simt mohorâtă… ca o pisică plouată. Mă simt rău. Vreau primăvară, zic. Cine mai vrea mâna sus! Eu le ridic pe ambele.

9 răspunsuri »

Lasă un răspuns

