„Ne ciupeşti de cur mă!”

Standard

A fost consiliu profesoral ieri, aşa că n-am făcut ultimele două ore. Cum nu mai aveam răbdare, am plecat de la ultimele trei. Bun. Da’ azi ni s-a aruncat pe catedră o foaie plină de reguli. Şi ce reguli…
Prima era parcă să purtăm legitimaţia. Astia parca nu se satura sa fie dobitoci. Dintotdeauna au avut pretentia asta si niciodata nu s-a respectat. Nu inteleg unde-i amuzanetul in a repeta niste chestii chiar daca stii ca nu va tine.
Mi se pare ok chiar să-mi arunc gunoaiele la coş şi să şterg tabla dacă sunt de serviciu. Bun, inteleg. Dar cum dracu să pui regula asta: Clasele a 9-a şi a 10-a trebuie să spele clasa o dată pe săptămână şi trebuie să achiziţioneze din resurse proprii detergenţi, mop ş.a.m.d ? Dacă eu m-apuc să dau cu mopul prin clasă, femeia de serviciu ce pula mea’ mai face? Cum să rămân după ore ca să dau cu mopu’? Ce dacă sunt doar două femei de serviciu pe schimbul de seară şi 20 de clase? Ma doare fix in cur. De asta sunt femei de seriviciu: să dea cu măturica! Da’ să mă apuc eu să dau cu mopu’ pentru că [vezi Doamne!] ele sunt obosite? Păi coaie, ele sunt plătite pentru asta… Eu 6 ore îmi frec mintea să înţeleg ceva de la o persoana pe care in nici un caz n-o suport si-as da orice sa-i cada o grinda in cap, timp în care ele stau la o bârfă mică pe la parter şi mai şterg din când în când urmele făcute de draci de-al de noi. În rest nu fac nimic altceva. Şi oricum ar fi, ăsta e serviciul lor. Au dus-o aşa ani de-a rândul şi acum trebuie să spăl eu prin clasă ca să fac pe bunul samaritean. Păi şi ele ce dracu mai fac? Dau din buză?
Prefer să cred că cineva glumea când chiar a impus asta.

„Ne ciupeşti de cur mă!”

„Măi pizdă!!!”
4 răspunsuri »

  1. Părerea mea e că cei ce au facut regula asta sunt niste dobitoci! Deja e prosteala pe față!! Auzi, să pui elevii să facă treaba altora numai ca să nu plătească niște ore in plus pentru femeile de servici!
    Eu zic să nu faceți nimic, toți din clasele respective, să se invețe minte!

  2. Pingback: Voluntariat « Viaţa cu Winnie

Lasă un răspuns

