Apa îngheţată şi ţigara intactă

Standard

Sunt atâtea lucruri pe care le poţi face când eşti acasă: să găteşti, să te uiţi la televizor, să freci mentă, să te uiţi pe pereţi, să prinzi muşte, să te pişi… Ei bine, persoana despre care o să vorbesc n-a avut altceva mai bun de făcut decât să-mi arunce cu apă îngheţată în cap ÎN MIJLOCUL IERNII. Deci vă daţi seama…
Stăteam în pauza mare cu celelalte fete. Mai fumăm, mai râdem, mai glumim, mai tragem un fum, mai oferim un foc şi aşa mai departe. Din vorbă în vorbă şi după cam 2-3 minute simt cum ceva presiune îmi apasă gluga [pentru că era aşa de frig încât mi-am pus gluga de la haină în cap]. Ce să fie? Ce să fie? Cică o nenorocită de babă de la 4 sau de la 3 are un astfel de hobby: când vede oameni lângă blocul ei aruncă pe geam ce prinde la mână. Bărbat’su are garajul lângă bloc. Dar eu chiar nu văd legătura dintre puştii care fumează prin pauze şi garajul ala de cacat. Îmi doresc să îi taie apa ca să nu o mai irosească degeaba. Era ger afară! Chiar nu gândeşti logic femeie? Tu te crăceşti pe canapea de căldură, eu mai am de stat vreo două ore la şcoală cu hainele ude pentru că TU n-ai destulă materie cenuşie. Grav!
Dar cel puţin am fost dintre alea norocoase, mie nu mi s-a udat ţigara. Haine ude ude, dar ţigara intactă. O fi şi asta un lucru bun. Şi totuşi… cata minte poţi să ai?

Lasă un răspuns

