Mă-ta mea si rapoartele voastre

Standard

Mă enervează [în special] rudele care se duc la mă-ta să-i dea raportul: că te-au văzut fumând, că nu i-ai salutat, că te lingeai cu nu ştiu care în faţa blocului. Dă-vă-n sloboz! În ultima lună mi se întâmplă tot mai des. Vine maică’mea acasă cu o sacoşă plină de reproşuri din partea unora de la care nici nu mă aşteptam.
Totul bine şi frumos că într-o zi vine maică-mea la mine în cameră. Nici nu-mi explică ce şi cum că începe să mă facă în toate felurile posibile. Eu doar m-am simţit proastă. N-aveam idee de ce vine val vârtej la mine în cameră să scuipe din gură cuvinte care îi dau de gol idioţenia. Habar n-aveam. A dat Domnu’ şi mi-a spus totuşi. Draga ei mamă, respectiv bunică-mea,  şi-a imaginat/ sau a visat ceva. O fi luat nişte weed… cine dracu’ ştie. Cică eram nu ştiu unde cu T şi când am văzut-o pe ea în maşină mi-am pus mâna la ochi. Coaie… dacă aş vrea să fiu un Zorro mi-aş pune mască, nu mi-aş acoperi ochii. Şi în plus, asta nu-i destul de pueril? M-a văzut cu cine nu trebuia, m-a văzut. Bag pula şi merg înainte.
Oare o mână putea acoperi întregul corp? Întreaga faţă? Eu când sunt pe stradă mă comport normal, nu sunt constrânsă de privirile celorlalţi, aşa… ca-n familie. Mă port natural, mă dezlănţui, mă port ca mine. Poate că mi-am pus mâna la ochi, într-adevăr. Da’ poate râdeam, poate îmi era a căsca, poate îmi intrase ceva în ochi. Dar nu mi se pare logic să spună că MĂ ASCUNDEAM de ea. Ce dracu’… puţină logică i-ar folosi, cândva. Da’ la vârsta ei probabil cât are îi ajunge. Mâzgă!
Azi, la fel, cu var’mea. Vine mama acasă şi-mi zice că: „De ce n-o bagi în seamă când eşti cu X?” Sinceră să fiu mă cam doare în cur şi nici acolo de unele rude, de fapt de toate. Fac parte din cea mai de căcat familie. Totuşi atunci când îi recunosc pe stradă, îi salut. Asta pentru că sunt o persoană care are bunul simţ, chiar dacă îl ţine ascuns. M-a educat bine mama asta a mea, chiar dacă de cele mai multe ori ascund asta. Şi totuşi… uneori mintea mea e bulversată şi mă uit în gol. Uneori mă uit în jur fără să observ nimic. Într-un cuvânt, doar merg. Nu gândesc! Uneori doar merg şi atât. Dacă se întâmplă ca în jur să fie rude… nu-i văd. Pur şi simplu nu realizez că-i cunosc. Uneori mi se întâmplă să-mi dau seama de-o persoană abia după ce-a trecut de mine. Bag pula-n ei. Oricum văd că se duc la ai mei să le scuipe căcat în urechi. Morţii lor. Şi dacă „fosilele” sunt rele, să îi vezi pe cei tineri. Aici vorbesc de var’mea. După ce că „e cu fetele” [nişte căcăcioase cu flocii pan’ la călcâie], mă vede, se uită la mine cu coada ochiului şi se întoarce, are pretenţia s-o bag în seamă, cred. O data, de două ori, de trei ori, merge. Da’ de patru ori e prea mult. De ce mi se cere să bag în seamă toate proastele? Copila asta n-are gură? Ba da, are, dar numai să se ducă la mă-sa ca să-i dea raportul. O doare-n vagin de viaţa mea. Coaie, mă înnebunesc unele specimene, să mor eu. E prea mult.
Ce oameni… m-am săturat de-atâţia proşti. Mie mi-ar fi şi ruşine. Cum dracu’ să te duci la o femeie şi să-i spui: „Ştii… fic’ta făcea aia, aia şi aia, chiar şi aia şi nu m-a salutat pentru că era cu X.” Hai că sugi pula. Există multe motive pentru care LUMEA NU TE SALUTĂ. Şi nu cred că a fi cu o ANUMITĂ persoană e printre ele. Toată situaţia asta e penibilă. „Ştii… nu m-a salutat pentru că…” şi formulează o propoziţie care n-are logică, DELOC. Mă irită astfel de persoane şi văd că numai mie mi se întâmplă. Ce dacă mă ştergeai la cur când eram mică şi acum pe stradă nu te salut? Poate nu te văd, poate nu-s atentă, poate nu te recunosc, poate MĂ DOARE-N CUR DE VIAŢA TA. Ştii… eu tre’ să vă salut 24/24 în schimb tu dacă vii şi mă tragi de mânicuţă întrebându-mă ce fac, ţi-e greu. Ştiu şi eu că politicos ar fi să vin eu la tine… dar uneori e obositor să stau cu ochi-n 4 ca nu cumva să treacă vreun mofturos pe acolo.
Mânca-mi-aţi curu’ cu rapoartele voastre.

8 răspunsuri »

  1. Stiu.. stiu cum e..
    Eu am avut o uimire cand, ultima data, saptamana trecuta, mama a tipat la fra-miu si i-a zis ca nu ii pasa ce crede lumea!
    Ca eu sunt fiica ei si restu sa-si vada de plozii lor..

    Am tras un zambet marsav si mi-am sters lacrimile cu o uimire neinteleasa nici de Telsa!

    A fost ciudat!
    Ca o baba incepea sa spuna deja basme cum ca am fumat (ok), am baut (sa zicem) si ca m-as fi drogat in baie (wtf?)

  2. ok …daca verisoara ta chiar avea nevoie de salutul tau iti spunea tie nu se ducea cu para ca un copil redus mintal care crede ca „toate jucariile de pe masa” pot fi ale lui…

  3. Înţeleg că eşti nervoasă, dar uite-te ce scrii ..
    „Da’ poate râdeam, poate îmi era a căca, poate îmi intrase ceva în ochi”
    Probabil ai vrut să scrii „a căsca”, nu că te caci.

  4. mai.. sincer . acum pe bune. de ce se cred unele persoane din ”familie” ca sunt perfecte, sau ca le stie pe toate. ma lasa omul in pace, sa’si vada de viata lui. ce tot te bagi atata. stai linistita nu esti singura. sunt cu miile cei care’si doresc sa duca o viata ”normala”!

Lasă un răspuns

