Sunt o sensibilă

Standard

Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine…
După ce am scris un post pe blog în care îmi exprimam tristeţea, mi s-a spus că nu par genul. Mi s-a spus că par genul de persoană pe care nimic şi nimeni nu o poate răni. Tot recent mi s-a mai spus că e aproape imposibil să mă facă cineva să râd. Între timp am mai aflat că privirea mea inhibă orice persoană. Şi ca totul să fie complet, mi s-a spus ca sunt atât de tristă tot timpul, „oare nu cumva sunt emo?”
De obicei sunt fascinată de părerile celorlalţi cu privire la persoană mea. Sunt interesată de părerea pe care o las persoanelor din jur, dar asta depinde doar de mine. Dacă vreau să las o părere proastă, pur şi simplu o pot face. Pot fi amabilă şi respectuasa, pe cât pot fi de rea şi antipatică. Asta… depinde tot de mine. Ideea e ca nu întotdeauna vreau să las impresie bună şi faptul că arăt atât de… „dură” [de… anyway… celelalte adjective] nu e decât o imagine pe care vreau să o afişez. Pentru că, oricine ştie, este important să nu arăţi cât eşti de slab uneori.

Un răspuns »

  1. „Mi s-a spus că par genul de persoană pe care nimic şi nimeni nu o poate răni” eu eu eu…si nu numai ca nu o poate rani dar la care nu poti ajunge sub nici o forma…
    cat despre ras ma indoiesc…

Lasă un răspuns

