Păr mov

Standard

•Ceva special

Mi-am luat de la farmacie violet de genţiană, cu gândul că, poate, în sfârşit o să am şi eu şuviţe mov. Şi aşa îmi doream de mult. Nuanţatorul de păr nu m-a ajutat aşa că am trecut la metoda „brută”, ca să spun aşa.
Acum sper doar să funcţioneze, pentru că pare un violet superb, în ideea că am găsit şi metoda corectă de folosire [sau nu]. Am mai auzit şi faptul că atacă părul, că e toxic, că e…etc.etc.etc. Ar fi trebuit să-mi fac griji, nu? Dar nu cred că violetul de genţiană e mai toxic decât…tuşul de imprimantă [anyway…nu întrebaţi!]. So…o să încep cu o şuviţă şi o să termin cu… de fapt, poate o să termin fiind cheală, căutând disperată o perucă. Dar eu am speranţe, POATE n-o să păţesc nimic.
Wish me luck guys.


8 răspunsuri »

  1. Ma simt foarte mandra!:))
    Cat despre efectele violetului…nu ataca parul deloc,ba chiar ii ofera stralucire. Cand mi-am facut eu albastru,era super stralucitor:d.

    :).

  2. M-am vopsit si eu mov, cu nu stiu ce cacat de vopsea, si, bineinteles, nu mi-a iesit nimic. Defapt, am niste mici reflexe. Am incercat sa fac cateva poze, si in soare, si nu se vede nimic:|

  3. Eu sunt satena ,si m-am „colorat” asta-vara .Eu fiind satena , iti dai seama ca nu putea sa-mi iasa mov deschis. Mi-a iesit un negru cu refleze roz-mov .Era superb. Cat despre par, in orice caz, il deterioreaza, dar nu mai rau ca placa. Partea calumea e ca nu prea mi s-a curatat calumea. Si acum mai am cateva urme brunete . :))

Lasă un răspuns

