Somn de voie

Standard

Shit! M-am trezit prea devreme. Prima dată am avut impresia că soneria se aude în ecou şi am crezut că cineva a dat gravitatea la maxim. Când m-am dezmeticit mi-am dat seama că am dormit atât de naşpa încât mă dor chiar şi şuviţele de păr. Pe lângă faptul că:
-mă doare capul;
-mă doare spatele;
-mă dor muşchii;
-mă dor picioarele;
-mă dor ochii;
-mă doare până şi nasul
etc.etc.etc.
Shit! Nici măcar n-am visat. Ceva îmi spune totuşi că a fost o noapte agitată. God…am dat lupte cu războinicii pitici şi imaginari din dulapul meu? Weird. Oare sunt somnambulă? Nu mă pot obişnui cu ideea de a mă trezi din pat în fiecare seară fără să fiu conştientă şi ,mai presus, încercând să merg, să dau cu capul de pereţi. Ok…acum sunt paranoică. Dar mi-e somn. Casc de o oră încontinuu şi îmi cad ochii în gură. Dorm pe mine, da, asta fac. N-am decât să mă târăsc până la pat şi să doooooooooooooooooooooooooooooooooooorm. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Vroiam vacanţă, vroiam somn, vroiam timp liber. Oare am cerut prea mult!?!?!??!!?!?! Mă simt atât de obosită încât aş pleca de la toate orele [chiar…ce urât sună „chiulit”. Nu vi se pare mai melodios verbul „a pleca”? Pentru că eu nu chiulesc niciodată…eu doar plec de la unele ore nasoale].
Mi-e atât de somn. Aproape că îmi vine să plâng…oricum…deja îmi plâng de milă.

Give me a minute. I need a break.

Sau:


2 răspunsuri »

  1. :))) Mda, somnul reprezinta si pentru mine o problema mica….defapt majora, insa nu vreau sa recunosc prea des asta, deoarece nu vreau sa ma recunoasca careva ca fiind vecina adormita si somnoroasa :))). Uneori, dau vina pe pat din cauza oboselii, iar bineinteles ca nesimtitul tace si rade :)). Oricum, iti dau dreptul sa ma consideri cam ciudatica dupa comentariul acesta, insa inainte de asta iti spun ca e vina mamei ca ma nascut la 00:00, practic la vama dintre doua zile.
    Te pupacesc :*

    Much Love,
    Bixa<3

Lasă un răspuns

