P.U.L.A. [1]

Standard

Mă enervezi şi simt cum explodez. Sunt un pachet de nervi şi când simţi că nu poţi să-mi faci faţă îmi zici să mă calmez. SĂ MĂ CALMEZ!?! Cum pula calului să mă calmez când îmi fuţi starea în cel mai rău mod posibil? La tine totul se rezumă la „îţi pasă?„. Dacă nu-ţi convine ceva, dacă una din zile nu iese aşa cum vrei tu, tot ce poţi zice e că:

-NU-ŢI PASĂ COAIE.

Mă piş pe figurile tale bă! Cât pula mea crezi că mai pot suporta tot jegu’ ăsta infect? Dacă tot sunt aşa naşpa de ce ovarele mele nu mă laşi dracu’ în pace? De ce nu renunţi pur şi simplu zicând doar: „nu mai pot continua„. Ai mai făcut-o o data, a doua oară ţi-e greu sau ce?
Sloboz. Căcat. Jeg. Caracter infect şi MUIE. Asta îmi inspiră figurile tale de toată sila. Subliniez: FIGURILE TALE nu TU. Scriu asta pentru că ştiu că ai obiceiul să citeşti printre rânduri.
Te porţi ca o pizdă. PIZDUŢĂ. După ce faci labă cu nervii mei, mă mai şi suni.

-Ce-ai păţit?
-A, nimic. Îmi vine să-mi fut un cap de perete, doar.

COAIE. Trezeşte-te! Oare realizezi? Nu. PU-LA că rămân şi fără cuvinte. MĂ ENERVEZI. MAXIM am spus.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

