Ia un Orbit, copilaş [1]

Standard

E un puşti în liceu care-mi dă o stare de nervi de fiecare dată când îi văd fața aia de libidinos milog. Nu ştiu cum îl cheamă. Nu ştiu cine e. Nu ştiu la ce clasă învaţă. Nu că m-ar și interesa.  Ştiu doar că e a 9-a şi când mă vede pe holuri îmi tot cere 50 de bani. Are clonțul cam mare şi comentariile lui de căcat au apărut în urmă cu 2 săptămâni când m-a întrebat de vreo 2 ori dacă nu-i dau bani, iar a treia oară i-am răspuns:

-Ia uită-te la mine! Ţi se pare că mama s-a futut cu BCR-ul?

 De atunci a început tentativa asta de om să comenteze și cu mai mult tupeu. Mai nou îl văd prin clasă pe la mine, așezat cu curu pe ultima bancă, bârfind pe x și pe y. Frustrarea lui a început din copilărie, bănuiesc.
Frate, când ai ceva important de zis caută-mă pe la subsolul liceului. Poate-s acolo. Ce morţii tăi tot vii şi-mi freci banca în mod şi chip? Iei culoarea. Taci dracu’! Oricum singurul lucru prin care mă intimidezi e cuvântul „mă-ta” pe care oricum  habar n-ai să-l scrii corect din punct de vedere gramatical.
Ia un Orbit şi nu mai fi aşa pupîncurist.

6 răspunsuri »

  1. Daca nu cu ei atunci cu cine sa te mai certi zilnic 8-|..tare xcum :)).Profu de info. spunea ca e o povara sa duci o ura pentru 4 ani de zile unui coleg deci ti.as recomanda niste pastile pentru nervi si ignoranta prezentei lui ^_^ 😀

  2. Pingback: Idiotilor « Viaţa cu Winnie

Lasă un răspuns

