Impresii după prima zi de liceu [1]

Standard

*Acest post este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.

VREAU ÎN GENERALĂ. VEAU ÎN GENERALĂ. VREAU ÎN GENERALĂ.
Chiar nu mă pot acomoda cu aceşti colegi. Sunt aşa…sictiriţi / fiţoşi /  se poartă de parcă ar avea un căcat sub nas !!! Nu-i suport. Mi s-a acrit de ei din prima zi [îmi cer scuze faţă de cei 5-6 cu care am ce vorbi].

Mary, comentatoarea: E un fel de Mircea Badea feminin. Unica ei misiune în viaţă este aceea de a primi cele mai mari note cu cel mai mic efort posibil. Vorbeşte foarte mult la ore, atât de mult încât poţi auzi din spatele clasei: -Iar vorbeşte asta!!! Încearcă să pară deşteaptă, dar aberaţiile pe care le comentează ea, le poate spune oricine.

Angy, vipera: e un fel de piţiguş. Are câte o remarcă insinuantă pentru fiecare şi îşi petrece timpul urmărind cu ce te îmbraci şi ce faci. Bineînţeles că nu e la „înălţimea ei” să discute cu cei din clasă… şi se limitează la a se purta ca o…scroafă fată care e foarte nemulţumită de statutul ei.

Elias, domnul perfect: la prima vedere nu pare un ticălos. Tace şi stă în banca lui, nu prea iese în pauze, pare timid etc.etc.etc. Însă la o privire mai amănunţită tipul se crede DumneZEU. Se aşteaptă probabil ca toate fetele să-i sară în braţe şi să saliveze pe la spatele lui.

Max, cel cu glumele: Toată lumea râde la glumele lui. Spune mereu poante şi ţine toată clasa într-o atmosferă destinsă, cel puţin la ore. O face chiar şi pe profa aia acră să râdă, dar după a 17-a glumă, începe să se laude sau să facă un comentariu neadecvat.

Samantha, morocănoasa: Priveşte pe toată lumea de sus. O fi având ea medie destul de mare, dar ca prietenă e de departe cea mai nesuferită. Privirea ei rece mă face să mor de frig, năsucul ei în vânt o împunge pe colega din faţă şi boticul exprimă multe.

O adunătură foarte `simpatică`, n-am ce zice…Habar n-am pe cine să mă bazez, chiar şi pentru cel mai amărât sfat. Poate că am tras concluzii pripite şi poate că prima impresie nu contează atât de mult…dar astea câteva persoane m-au făcut să-mi doresc să fi rămas repetentă într-a 8-a.
Nu mai vreau la şcoală!!! NU mai vreau…

4 răspunsuri »

  1. Wei, e doar prima zi :))!
    Mama ce’mi place postarea.
    Poate…poate, nu sunt chiar asa..

    Bine, hai las’o.
    Sunt naspa!
    Trebuie sa le dai peste nas..
    Hai ca doar esti Ioana ;;)!
    Ai toate „calitatile” sa i faci praf ;)!

  2. Poate te-ai inselat… poate nu. Oricumc unosc sentimentul, chiar daca am terminat liceul acum 1 milion de ani. Eu nu i-am suportat pe ai mei colegi de clasa nici macar o secunda in 4 ani. 😉
    Trebuie sa inveti sa ignori.

Lasă un răspuns

