Singura femeie cu ochi violet

Standard

Azi mi s-a dezvăluit care era singura femeie cu ochi violet.

Elizabeth Taylor era considerată la vremea ei cea mai frumoasă femeie din lume, mai ales datorită culorii deosebite a ochilor – violet . Tenul de porţelan în contrast puternic cu părul era de asemenea o emblemă a lui Liz, într-o eră în care blondele făceau furori în domeniul cinematografiei.
Unul din punctele forte ale aspectului artistei erau ochii. Nu numai culoarea deosebită, ci şi genele lungi, dese şi negre, acoperite abundent cu mascara , şi ochii conturaţi cu tuş – de altfel, acesta era stilul de machiaj al anilor ’50. Pentru a da profunzime privirii, Liz folosea un creion alb pentru interiorul pleoapei, iar ca să nu-şi eclipseze ochii, îşi colora buzele de cele mai multe ori cu rujuri pale. […]”

[Sursa: http://www.femeia.ro]

Ei bine, ce femeie nu ar putea fi considerată cea mai frumoasă dacă are ochi mov? =]

30 de răspunsuri »

  1. defapt ea este singura femeie PUBLICA cu ochi violeti
    am intalnit o multime de oameni cu ochi mov (deobicei venind din arabia saudita} dar nu erau persoane publice si de asta

    • Daca vrei sa sti ea este singura din lume care are ochii voilet. Nu stiu ce ai vazut tu, dar ca sa sti persoanele pe care le-ai vazut tu sigur aveau lentile de contact.

  2. eu cand m’am nascut aveam ochii violeti :D…insa si’au pierdut culoarea pe parcurs in prezent ii am albastrii
    am auzit ca liz taylor orea intreaga ei avere pt persoana cu ochii viloeti daca exista asa ceva …off nu imi pastram si eu culorea :)) acum eram bogata 😀

  3. ce mov si frumosi sunt:-* avea cei mai superbi ochi din lume:-x 😡 😡 si era o femeie superba dupa mine chiar mai frumoasa decat Marilyn Monroe….

  4. Intradevar este o femeie incantatoare iar ochii ei sunt mirifici….o ador si miar placea sa fiul la fel de frumoasa ca ea sau macar sa am aceeasi ochi….:x….is the best!!!!!!!:*

  5. Voi nati citit de-ce are ochii violet 😕 pai ea a fost tocmai a 8 generatie din neamul iei si ca sa ai ochii violet tree ca toate persoanele familiei de gradu 1 sa aive ochii albastri timp de 8 generati si tocmai cand se naste o fata/baiat dupa 8 generati au ochii violet si in lume in prezent momentan exista femeia aceasta si fica iei bine`n teles acum femeia avand ochii iolet automat si fica iei ii va avea deci 2 persoane au ochii violet ea si fica iei

Lasă un răspuns

