Când am rămas fără mâncare în casă? [1]

Standard

Vin acasă  la o ora mai târzie ca de obicei, dar vin. Deschid uşa cu un :

-La naiba! Căcata asta de uşă iar face figuri.

Şi intru în casă. Mă izbeşte o bezna fix in ochi, ai mei s-au culcat. Mă duc tip-til tip-til în cameră la mine, arunc geanta pe unde apuc [din fericire nimereşte la locul ei de veci, sub birou] şi mă bag direct la duş.

După, încerc să merg cât de uşor pot prin casă căci nu vreau să le stric somnul alor mei. Mă îndrept încet dar sigur spre bucătărie, doar am zis eu că nu mai mănânc după 6 seara [ca să slăbesc] dar foamea e cea care învinge. Deschid frigiderul şi rămân proastă. Îl închid, mă ciupesc să mă asigur că nu-i vis:

-Au, nu-i vis!

Clipesc o dată, deschid frigiderul, căcat. Nimic…frate, nimic! WRONG! Zăresc o cutie de muştar, un borcan de muştar [la ce atâta muştar în frigider nu-nţeleg], patru ardei iuţi, un borcan cu miere, un borcan cu dulceaţă de zmeură, bulion, margarină şi pate la tub din ăla scârbos [cel puţin mie nu-mi place!]. Atât? Când am rămas fără mâncare în casă? E clar, mâine trebuie s-o bag pe maică-mea în sedinţă de familie. De ce nu-i nimic de mâncare? Întrebări fără răspuns. E ok…zic. Mă îndrept *cu coada între picioare şi cu urechile pleoştite* în faţa calculatorului.
Mi-a trecut foamea.

6 răspunsuri »

  1. Eram chiar suparata pana sa citesc postul asta!Funny,de fiecare data cand ma simt trista,suparata,singura blogul tau ma alina.Multumesc.

Lasă un răspuns

