Jurnalul lui Rebecca [E8]

Standard

In dimineata aceea cineva batea la usa.Victor se ridica din pat sa vada cine e.Spre surprinderea lui era Dani.

Dani-Prietene,ce faci?

Victor-Bine Dani,dar ce-i cu tine la ora asta aici?S-a intamplat ceva?

D-am venit sa-ti zic o veste…nu prea buna.

V-Ce veste?

D-Mama ta e moarta.

V-Poftim !?!

D-Am asteptat sa aduci de saptamana trecuta banii care trebuia sa ii am.Am asteptat 6 luni.Ti-am zis ca cineva o sa sufere.Preferai sa fie Rebecca?O sa te sun eu in 30 de minute sa cobori,bine?

Victor intra in casa si tranteste usa in urma lui.Aproape ca exploda de nervi.Stia ca daca sarea la bataie iesea si mai rau.Mama lui deja era moarta.Si-a pierdut ambii parinti.Tatal intr-un accident de masina si mama…a fost omorata din cauza lui.Venele de pe gatul si mainile lui Victor deveneau din ce in ce mai evidente.Tremura de nervi.Intra in camera unde dormea Rebecca.Se aseaza pe un fotoliu si peste 20 de minute se trezeste si aceasta.

R-Ah…Good morning sunshine!!

Rebecca observa faptul ca Victor e ingandurat.Nu ii raspunde,nu schiteaza nici un gest.Era ceva ciudat.

R-Ce s-a intamplat?

Victor nu ii raspunde.Se duce langa ea in pat si incepe sa o sarute.O trage deasupra lui dar ii suna telefonul.

V-Eu trebuie sa cobor pana jos.Am o intalnire.Cand vin nu mai vreau sa gasesc haine.

R-Victor!!Ce..

V-Ai inteles?Daca nu…parintii tai vor avea de suferit asa cum au avut si ai mei.

Victor pleaca inainte ca Rebecca sa scoata vreun sunet.Tranteste usa in urma lui.Ea ramane singura in apartamenul lui Victor.Nu intelegea ce se intampla,nu intelegea de ce se poarta asa.Ii era frica,extrem de frica …inima statea sa ii sara din piept.Doza de adrenalina care ii umbla prin trup ii facea respiratia rapida si haotica.Rebecca incepe sa planga.Dupa 5 minute ea realizeaza ca nu poate sta asa.Il suna pe fratele ei,Charlie sa vina sa o ia,dar acesta era plecat din oras.Totusi promisese sa vina cat de repede poate.

Ii este frica.Se plimba prin casa.Gandurile ii alearga prin minte intr-un ritm alert.Nu mai are solutii,nu mai vrea sa planga.Se duce in sufragerie.Pe masa erau 2 sticle: una plina cu vin si alta era facuta numai cioburi.Isi ia repede geanta unde avea jurnalul,pentru ca nu pleca nicaieri fara el,si rupe o foaie pe care scrie in graba:

„Prefer sa mor eu in locul parintilor meu.Credeam ca e ceva special intre noi doi.Credeam ca ma iubesti asa cum te iubesc si eu.Imi pare rau ca m-am pierdut in iluzii si ca am realizat totul atat de tarziu.Adio,Victor.Si…te iubesc!”

Se aseaza pe pat si tine biletelul in mana stanga.Cu mana dreapta ia un ciob de pe masa de sticla din sufragerie.Incepe sa planga doar gandindu-se la ce avea sa faca.Dar nu putea sa lase lucrurile asa cum sunt.

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

