Jurnalul lui Rebecca [E4]

Standard

Dar inauntru baia era ciudata,nu era ca baile obisnuite din locale sau cluburi,parca intrase intr-o baie dintr-un film de groaza.Faianta de pe pereti era desenata,erau fragmente scrise peste tot,chiar si pe jos si era mult sange prin baie:pe pereti,pe jos,peste tot.Ajunge in fata unei chiuvete cu oglinda si isi scoate creionul dermatografic,dar cand sa se machieze vede o persoana intinsa pe jos si inima ii bubuie de frica.Ii este frica asa cum nu i-a fost in viata ei,ar fugi dar stie ca nu poate sa lase un om ranit sau poate mort intr-o baie si sa fuga.Asa ca isi lasa creionul pe chiuveta si se indreapta infricosata si cu pasi mici spre persoana care statea pe jos si parea a fi ranita.Dupa imbracaminte parea a fi un baiat sau un barbat.Statea sprijinit cu capul de un perete al baii si parea a se uita in jos.Rebecca se apropie si analizeaza tot.Hainele lui ii par cunoscute.Parul ii pare cunoscut.Era Victor.Rebecca ramane nemiscata.O tristete profunda ii inunda sufletul dar stie ca daca plange nu poate ajuta cu nimic.Incearca sa vada daca e mort dar atunci cand ii misca mana da peste o siringa ce cade si se rostogoleste pana la picioarele ei.

„Ce-i cu siringa asta?Se drogheaza?”,isi spune R. in gand.Incepe sa planga.

R-Victor,esti bine?

R-Victor …

R-Bine,stiu ca nu ma suporti dar o sa ma duc dupa cineva care o sa te ajute.

Rebecca se indreapta spre usa baii,gata sa iasa…

V-Rebecca nu te duci nicaieri,si cu atat mai putin dupa ajutor.

R-Dar tu nu vezi cum esti?In ce hal esti..esti ranit,ai nevoie de ajutor.

V-Ranit!?!Sunt ok si vorbesc serios,daca faci ceva…sau spui ceva…

R-Bine cum vrei.Eu plec de aici,baia asta ma ingrozeste si tu la fel.

V-Nu pleca,n-am terminat.

Si Rebecca iese pe usa.Trece pe langa aceeasi gramada de „distrati” si se duce la Daniela care din intamplare cocheta cu un tip.O ia de mana si o trage spre iesire.

D-ce faci?tocmai vorbeam cu un tip in caz ca n-ai observat.

R-Da,am vazut.Si probabil tipul era un drogat.

D-CE?

R-da..dupa fata…Ce te mai pricepi sa-i alegi.

D-Si cu tine ce-i?Ce s-a intamplat?Ai zis ca te duci sa te machiezi si vii cu rimelul asta care iti….curge?Ai plans?

R-Ce?nu..sunt bine,chiar foarte.Vreau acasa,sa mergem.

D-SI te grabesti,pentru ca…..

R-Maine e scoala.

D-Wtf?!..

––––––––––––––––––––––––––––––––

18 septembrie

3 a.m,dimineata,foarte dimineata

Abia am ajuns acasa.Inca plang.Trebuia sa fie o zi speciala si trebuia sa ma distrez,si am facut-o pana a trebuit sa plec.Azi am avut un soc,sa zicem.De fapt 2.Primul a fost ca Tom,verisorul Danielei este foarte bun prieten cu Victor,ciudatul din clasa de la mine si a doua veste „marfa” e ca ciudatul de Victor nu e doar ciudat ci se mai si drogheaza.Super nu?L-am gasit in baie aproape inconstient cu siringa langa el si mana intepata.Am promis sa nu vorbesc despre asta,pana la urma nu-i viata mea dar,pacat ca nu isi da seama cat de mult se distruge.Stiu…ar trebui sa nu-mi pese…dar am stat de vorba cu el azi cel putin 3 ore,parea diferit de cel care credeam eu ca e.Gata,ma duc sa ma culc…Maine e scoala.

Lasă un răspuns

