Arhive zilnice: Iunie 19, 2010

Blogul si biserica

Standard

Apocalipsa se opreste la Gheo la poarta

Standard

In 2012 o sa am abia 17 ani.Nu are cum sa fie sfarsitul lumii!!!

O sa murim in 2013.

Pentru ca atunci o sa am carnet de conducere si o sa intru intr-un sant sau copac si „restul o sa fie Can-Can„.Deci nu va faceti griji,nu murim in 2012.In 2013,poate.Acum,bucurati-va ca aveti un an in plus de viata.

Titlul postarii se refera la :


Hai sa tinem animalele la cura de slabire

Standard

M-am saturat de site-urile si de forumurile cu si despre caini.
Cainele nu mananca aia,cainele nu mananca asta„.
Cainele chiar nu trebuie sa manance nimic?Cum ar fi ca maica-ta sa manance prajituri si tu sa nu primesi nici macar o bucatica?Cum ar fi ca maica-ta sa manance X mancare si tu sa nu primesti?Oamenii sunt ca si cainii si viceversa.Cainii sunt curiosi,pofticiosi,pot avea chiar si nervi etc.etc.etc. [cel putin cainele meu!].

Cleo a mea are aproape 5 ani.Cinci ani de cand mananca exact ce mananc si eu.Iata ca n-a murit, si nici nu e pe moarte!Ba mai mult,nu a avut nici macar o boala.Nici macar una.Cateodata mi-as dori sa manance din granulele ei,dar nu…adora mancarea facuta de mama.

Cand era mica isi invartea limba pe dupa acadele [parca aveam o poza].Azi am aflat ca ii plac spaghetele.Cainele meu mananca orice.Se culca la 10 seara;se trezeste la 12 ziua.Cand vrea afara se uita cu fata bleaga la mine si daca nu functioneaza,zgarie usa.

Cainele nu e o truda.Sau e,dar eu nu am dat peste un caine pretentios [la dracu,daca si cainii sunt pretentiosi!].Daca ar fi sa ma iau dupa anumite forumuri,creatura mea sufera,e bolnava,e pe moarte.Sincer,nu da nici un semn….cine stie,poate se descompune pe interior.

Pofta buna