Arhive zilnice: Iunie 17, 2010

La inceput verde

Standard

Am luat-o razna prin iunie 2009.

Imprimanta nu-mi mai mergea si aveam tus din plin pe care nu-l foloseam.Ma gandeam cum ar arata parul meu cu o suvita.Am luat putin tus albastru,l-am intins pe o parte din par si-am asteptat sa se usuce.Au iesit trei suvite in loc de una.A iesit verde in loc de albastru.S-a luat la cateva spalari.
Printr-a 8-a mi se facuse dor verde si incercand sa-mi fac alte 3 suvite m-am ales cu juma’ de cap colorat.Mi-a placut si mai mult.Am in mine spiritul lui Lady Gaga.Dar diminuat.
Acum sincer, iar mi-e dor de parul meu verzuliu.Mi-e dor chiar si de hainele care la un moment dat devenisera verzi.Mi-e dor de reactia profesorilor,colegilor si pustilor din scoala cand mi-au vazut parul.Cred totusi ca o sa mai astept putin pana sa-mi fac iar parul padure,macar pana uita maica-mea de camasile care i-au iesit verzi in urma spalarii.
A fost un fel de experiment cu lumea.Mie mi-a placut.Ei n-au putut intelege.

